Världens dyraste hus

Ibland känner jag för att flytta hemifrån, inte för att jag inte vill bo tillsammans med min familj! Men ibland känns det som att jag vill klara mig själv, fast skulle nog längta hem till mamma och pappa (a) Men i alla fall, ett sånt här hus skulle man ju kunna flytta till, om man har en miljard att slänga fram..



Updown Court var världens dyraste köp 2005, den nya ägaren fick betala 966 miljoner kronor!
Huset (hus låter lite fel, mer som ett slott) ligger i England, i Windlesham.
Det har 103 rum, varav 22 badrum & 24 sovrum. Även 5 pooler & såklart en (bara en?) tennisbana.

Ligger och slösurfar lite, har ingenting för mig alls.. Jag skulle lätt vinna tråkighetstävlingar. Lyssnar iaf på lite musik, bla

den här. Den är rätt skön :)


Dead by april - Promise me
3
Angelica Ståhlbröst

Wow! Dit in vill jag flytta!

Emma

Hejhej!

Ville bara berätta att du har en jätte fin blogg (=

väldigt intressant och du har en massa bra inlägg! Fortsätt så (=

Allt bra med dig idag?



Kramar

Emma

N O E S C A P E

oj.. lyx hus :O