Trökblogg

Nu har jag tappat suget för bloggen. Så jag skippar det här för ett tag framöver. Känns gött, har ju ändå inte ett sketet dugg att skriva om? Trevlig helg!


Bloggtrött tjej.
7
zaaandra

jätte fin blogg :)

kommentera gärna min frågestund

hare bra :)

Jasmine

Ååh tack så mycket!! :D<3

Jasmine

Jaa den filmen var ju jättemysig! Jag som älskar julen och så, hihi :D Jaa är fortfarande sjuk, men försöker friskna till, inte det lättaste men :O Tack så mycket! :)<3

FowZie

10/12-2010 är det dags för FowZie's comeback!



Det bjuds på bilder som är lika gott som fika och en trevlig pratstund med alla som minglar runt!

Intervjuer kan förekomma medan ni får ta del av nya heta ämnen som kommer att cirkulera runt här på bloggen!



* Plats: http://feliciaaulen.blogg.se

* Tid: Runt 17:00 till sena timmar

* Vid frågor, kontakta: [email protected] eller via FACEBOOK: felicia ericson aulén



Ni är varmt välkomna till ny-invigningen på Fredag!

Hoppas vi ses då!

popssR' / FowZie

sarah

hej hur är dte +?

-Cajsa (Fotoblogg)

Hej

Åh, du får gärna rösta på min bild nr7, idag när jag fyller år :) hihi



http://photobymadeleine.webblogg.se/2011/march/finalisterna-i-fototavlingen.html#comment



Tack på förhand finaste du!