Nationella prov idag

Japp, engleksa nationella idag, uppsatsskrivning... Jag kan inte engelska :( WHUT!? Är klockan sju? :O:O:O MÅste kila. Ovärt inlägg. Hey
4
Emma

jag hatar värme på sommarn för då brukar jag bli blank i facet och det är det VÄRSTA JAG VET, haah... :]

Anna

Haha joo det e verkligen hemskt xD

Men jag hitta faktiskt den! Den låg utanför ytterdörren (Y) hehe ;P

Mimmí

hej och tack så mycket. Jag gillar också det citatet skarpt. Har du ingen aning alls vad du vill bli eller göra med ditt liv? :) Något särskilt är du väl intresserad av? Jag har massor av saker jag vill göra, så jag vet inte riktigt vart jag ska börja någonstans. Livet känns nästan för kort, hur ska man hinna med allt? ;)

Robbfyran

Sv: Ja men vattnet kan juh inte bah försvinna! Dom säger juh att det är samma vatten som finns på jorden hela tiden, det går bara runt runt. så...när kommer det tillbaka ;)