. Min dag

Har inte skrivit nånting alls sedan i morse.. Men har varit rätt fullt upp hela dagen. Var ju i alla fall ut en sväng i kylan, gick en promenad i vintersolen! Sedan var det städning som väntade när jag kom in, jag och brollan var asduktiga och städade på som bara den. Våra rum är också otroligt rena, dammtorkade och skinande! Härligt :) Sedan följde vi med mamma till mormor och morfar, det var mysigt och trevligt. Efter det skulle vi in till stan och göra lite ärenden.

Väl hemma åt vi framför tvn och tittade på en riktig julfilm, Fred Claus, den var bra den! Haha :) Vad har ni gjort idag?

Btw. När jag skulle lägga in bilder från kameran så funkar det inte -.- Det står att det inte finns några bilder på kameran, fast det visst gör det.. :/
7
amanda

gott nytt år! :)

elin

hoppas du får ett bra ny år (:

Natursmycken

NatursmyckenUF önskar er ett GOTT NYTT ÅR med full av glädjen och lyckan. Besök vår blogg för naturliga smycken, snart kommer nya smycken lansera. Tack till alla kunder som stödjade ung företaget i passerande tiden.

Mvh/ NatursmyckenUF

Simone

Vad jobbigt :/ Hoppas den ger med sig snart!

Stefan Falkelind

Vad trist att det inte kom upp några bilder. Jag tar det lugnt idag. Ingen stress. Laddar inför ikväll.

Alina

Gott nytt år!! :) hoppas du får en fin kväll!

Hannes Mauritzson



Har du hittat kvällens party outfit, middags outfit? ;)



Kram